dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Jobbigt läge, fel konsert och vart är alla andra?!

Gokvällen!

Igår var det äntligen måndag och då var det kör som stod på schemat, massage också.D Övar som vanligt på luciasångerna och vi ska ju vara första luckan i Arvikas julkalender som är nästa måndag och då ska vi sjunga två som vi kunde innan plus nu tändas tusen juleljus och någon goder morgon... Det kommer bli spännande:D Lunch och rep till halv tre:D Ska spela bas på den sista låten, I am the Walrus:D Jag är helnöjd med beatles, dock så är jag fortfarande osäker på sången... men det ska väl lösa sig det också:)
 
 
 
 
Sen chillade jag tills middagen och efteråt gick jag och Carro till köket och efter ytterligare en stund gick vi till högskolan då det skulle vara någon konsert men vi kom typ inte in så vi gick en annan väg och sen gick vi typ vilse och hamnade på en konsert med massa saxofonister:) De var jättebra men både jag och Carro kände att vi inte ville ha en sån kväll så när han sa att det var paus efter ett stycke, 20 minuter så stack vi därifrån och gick för att kolla läget i de andra husen men där hände inte mycket:P Slutade med att vi satt i köket fram tills läggdags och precis innan övade jag en sväng i källaren:) Vi ses!
 

Kommentera här: