dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Inga lektioner!

Tjennixen!
 
Igår hade jag inga lektioner så jag sov till elva:D Käkade lunch som frukost så det blev en fradagsfrukosttackos:D En bra start på dagen och sen fick jag låna Petters gitarr ett tag så att jag kunde öva för alla gitarrer är borta av någon anledning men jag ska få en i julklapp så då behöver jag inte leta mer:) Övade ett tag, gick tillbaka till Petter igen och vidare till mitt rum och då chillade jag lite framför datorn:) Fixade lite mat när kvällen kom, gick och övade i aulan:) Gick över till Västgården och hittade inte mycket folk där eftersom mer än hälften har åkt hem i helgen... Men jag såg att Petters rum var öppen och banjoljud så jag smet in där och då träffade jag de som skulle på konserten i Karlstad så jag var med dem i några minuter tills de skulle åka:)
 
 


 
Sa farväl till alla och gick till Östgården och när jag gick så stod Sixten (huskatten) där i mörkret och skrämde livet ur mig och då började jag gå till den andra dörren för jag tyckte att Sixten var för nära mig och jag blev rädd men han följde efter och blockade dörren för mig och då stannade jag där och funderade på vad jag skulle göra... Då börjar han springa mot mig och jag fick värsta paniken och börjar då springa jag också fast till Västgården igen för det fanns ingen annan utväg, sprang för hela mitt liv! Sprang till de som skulle åka iväg så Petter fick gå ut före mig och stanna hos katten tills jag kom in till Östgården:) Sen satt jag framför Vänner hela kvällen tills jag blev trött och spelade Wordfeud mot mamma:P Ha det gött!
 

Kommentarer:

1. Julia:
Vad fin blogg😊
Svar: Tack så mycket! :)
Rebecca Jonsson

Kommentera här: