dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Gitarr 1!

Hejhej!
 
I fredags hade jag bara en lektion, den skulle börjat efter fikat men det var ingen som visste det så vi körde efter maten som vanligt:) Som vanligt städade jag hela förmiddagen, bytte lakan också:) På gitarren lärde vi oss en hel del picking men det var lite svårt och min lärare sa tom att vi skulle göra en specialare till mig för att det var för svårt:P Sen chillade jag lite och tog en dusch tills jag käkade mat med Carro vid fem:)
 
 
 
Några timmar efter maten följde jag med till bussen för Carro skulle hem och sen gick jag vidare till Väst och fest;) En bra fredag som avslutades med Petters svartklubb, blev ett tidigt hejdå för att sova så man orkade upp till morgondagens tågturer:) Ses!
 

Kommentera här: