dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Gå runt i klännig på hösten är lite smått kallt!

Heeeeeeeeeeej!

Har fått träffa alla i skolan nu:D Eller inte Carro för hon är sjuk men nästan alla:D K-tid och jag fick reda på att jag fick ensembleledning på tisdagarna så jag är nöjd:) Sarah hade sin musiklyssning som var mycket bra och sen var det K-tid i matsalen med hela skolan och då gjorde jag bort mig lite när jag började skratta lite:P Sen hade vi kör och då var vi inte många men det gick och vi ska börja med luciasånger för vi ska ha luciatåg:D Yey, och öppna första luckan i Arvika som en flashmob och en julkonsert på det:D
 
 


 
Har mycket att se fram emot men först så ska jag ha två konserter denna vecka:D En på onsdag, kör vid fikat och en på fredag med ensemblen som är vid lunchtid:D Ensemble hela eftermiddagen och sen lite extra musikteori och lite gehörsövning:) Väntade ut tiden tills det blev middag och då kom det lite fler folk:D Duschade och sen gick jag till Västgården och då var vi några som kollade på Youtubeklipp:D Pocahontas blev det och sen blev klockan tio och då gick jag till källaren för att öva gitarr och jag ser framgång:D Hoppas jag klarar mig på gitarrtvåan på fredag nu då:D Sen käkade jag lite och nu har jag fastnat här;) Ska gå och borsta tänderna men vi ses imorn!
 

Kommentera här: