dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Bra avslutning på bra vecka!

Heeej!
 
Igår var det torsdag och då skulle jag ha min första interpret:) Jag var jättenervös men gick upp på scenen som nummer två:) Det var Norah Jones-tema och jag sjöng out on the road:) Det gick bra, jag sjöng två gånger och först ljusare och sen skulle jag även ta i:) Efter fikat skulle jag ha samtal med Lotta:) Liten rast och sen lunch, prick på den och då hade ensembleledning vilket innebar att man först skulle välja en låt av fyra som Fredrik hade med sig:) Jag tog Slå mig hårt i ansiktet och jag fick börja att placera ut alla på de olika instrumenten och sen fick jag säga vad de skulle spela för ackord:)
 
 
 
 
Det kändes som om det gick ganska bra:) Sen chillade jag på rummet tills middag och där var vi några som bestämde oss för bowling:) Vid sex-tiden åkte vi iväg, jag, Carro, Jasmine och Jonathan:) Vi spelade i två timmar, fyra serier och det gick bra tycker jag:) Fick 115 i genomsnitt och jag kom tvåa efter Jonathan:) När vi kom hem gick jag till rummet och kolla film och käkade popcorn:) Det blev If i stay som var jättebra:) Spelade cello och piano ett bra tag tills jag blev trött men ha det gött!
 

Kommentera här: