dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Äntligen ska jag få spela trummor på en låt!

Tjennixen!
 
Segt att gå upp idag men jag kom till frukosten när jag brukar:) Ensemble hela förmiddagen och då bestämde vi att jag ska spela trummor på en, äntligen och sjunga på en annan och den tredje piano:) Känns bra och efter maten hade jag ensembleledning och det börjar bara gå bättre och bättre för varje gång:) Fick spela cello när de andra körde, dock efter G-klav då man måste tänka extra mycket;) 
 


 
Väntade på middag och sen låg jag i sängen med popcorn och vänner-avsnitt:) Övade lite på interpret och den Beatles-låt jag ska sjunga:) Gick vidare till Västgården och har tittat på 1/3 av en film och nu ligger jag här i soffan och skriver för jag orkar inte gå än;) Vi ses imorn!
 

Kommentera här: