dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Volleyboll!

Hejsan!
 
Idag tog jag det ganska lugnt på morgonen, spelade lite cello och käkade lite lunch:) Sedan började orkestern och jag och Klara kom inte in så vi fick stå utanför och vänta men sen såg vi godispapper som folk hade lagt ut som ett spår så vi följde spåret en liten bit:P Då fick jag syn på Chrille, så kan det gå:P Eter att ha pratat med honom en stund kom Sara och hon lånade fiollärarens nycklar så att vi kom in i musiksalen men sen åkte vi tre till ICA för att Sara behövde ha något att käka:) När vi kom tillbaka satt vi och chillade lite och sen började orkestern och då fick vi reda på vilken ordning låtarna kommer vara på Götenelördagen:) Jag kommer få spela Undo, själv i början:D Bara jag inte blir alltför nervös:P Jag ska ta med mig Ipaden med inspelningarna på ofattbartkonserten så den får jag inte glömma nästa gång;)
 
 
 
 
Efter orkestern var det lektion och då spelade vi min läxa och jag fick även en ny läxa också och den verkade jätterolig:D Jag berättade att jag kom inte på Ingesund också och flöjtläraren fick höra det också:P Sen kom jag hem och snabbt åkte jag vidare till Göta där jag satt och kolla på när folk i Prisma spelade volleyboll:) Det var 2,5 riktigt härliga timmar med ett roligt umgänge:) Jag är kass på volleyboll så jag kände för att bara titta på plus att jag har känt mig lite halvdeppig fast jag vet inte varför om det är att en viss person ska åka bort i en vecka och sen ska jag på läger så jag inte kommer få träffa personen på två veckor, inte vet jag men det kanske är därför fast jag borde vara glad också men jag är lite förvirrad rent allmänt också:P Sak samma men när jag kom hem lagade jag mat och sen har jag suttit här ett tag och kollat FB och sånt:P Ni får ha det bäst så ses vi imorn!
 

Kommentera här: