dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Volleyboll mitt i natten!

Hejsan!
 
I går så var jag hemma i stort sett hela dagen, käkade frukost, satt ute ett tag och sydde och sen satte jag mig i soffan istället för att molnen kom:P Käkade lite mat och sen sydde jag igen fram tills Prisma började och då hämtade jag upp Maja på vägen:) Det var undervisning idag och Ida skulle snacka, den senaste undervisningen hade ju Samuel så det var lite jobbigt för både Ida och oss andra men Ida gjorde ett väldigt bra jobb och allt hon sa var jättebra:) Efteråt satt vi i små grupper och pratade lite om hur vi mådde och sånt som vi behövde säga:) Sen började andakten och då var det olika bönestationer, samma som den veckan innan:) Man kunde skriva på en lapp, något man aldrig skulle glömma och jag kände att jag måste skriva något där och det fanns bara en sak:) Samuel började ju för ca fem år sedan, nästan samtidigt som jag började scouterna så efter att han hade haft en scoutkväll kom han fram till både mig och Lisen och sa att vi skulle börja Prisma och skakade vår hand:) Just den sekunden som han sa det och det handslaget övertygade mig direkt och jag var jättepå att jag skulle börja Prisma, dock så vågade jag inte om Lisen inte ville och det ville hon inte så det blev aldrig av...
 
 
 
Jag vågade sen i julas och hela denna terminen och ibland ställer jag frågan till mig själv, varför började jag inte tidigare men allt har ju sin tid:) Efter andakten igår så gick vi till caféet, innan stod vi ute och pratade lite om livet men sen när jag väl stod i cafékön och beställde så kändes det bra igen:) Jag fick min macka och milkshake och vi satt och snackade filmer:) Sedan gick vi ut och spelade volleyboll ute mitt i natten och det var roligt bara det att jag inte kan spela men jag försökte ibland i alla fall:) Dock hade jag klänning på mig och inga leggings under så jag kunde inte riktigt hoppa och slänga mig som de andra:P En rolig kväll blev det i alla fall men strax över tolv åkte vi hem för de flesta skulle upp ganska tidigt dagen därpå:P Vi ses sen!
 

Kommentera här: