dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Smoothies!

Hejhej!
 
I lördags så gick jag upp ganska tidigt för att sedan åka och öva på genrepet med stråkligan, parad och Lasse & Biggan Dahlberg:) Vi körde alla låtar två gånger förutom en som vi körde fyra gånger och det gick bra:) Det var en låt som jag klantade mig, jag började med hel fel ton och sen bara äsch jag vet inte vad som hände men det lät helt fel i alla fall och det visste jag ju om så jag bara garvade istället:P Vi fick fika, tog tre mackor och en kaka:P Efter att genrepet var slut käkade jag lite och sen blev det att jag låg i soffan och chattade med folk och sen så bestämde jag och Linn att istället för att båda ligger och chillar hemma var för sig så skulle hon komma till mig och chilla så jag mötte upp henne och jag blekte mina tänder och sen gjorde vi smoothies som var jättegoda:D Vi satte oss på altanen med varsin filt och njöt av solen men den var bara framme i tio minuter så det blev lite kallt:P
 
 
 
Sen blev klockan mycket och då åkte vi till Göta och Götahänget:P Där träffade vi ed andra som också skulle käka innan Eurovision började och några riggade upp medan jag och några till åkte till ICA och köpte mat från Gatuköket:P Väldigt mycket gatukök för mig har det blivit den senaste tiden men gott är det ju;) När Eurovision Song Contest började satte sig alla i sofforna och tittade och det var spännande ända in i slutet men Sverige låg faktiskt etta ett tag och vi var väldigt glada då:D Vi fick nöja oss med tredjeplatsen men glad ändå för man får dela detta med sina vänner:D Strax efter att vi visste vem som vunnit började vi städa och göra det fint för att sedan åka hem igen:) En trevlig kväll och vi ses!
 

Kommentera här: