dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Överraskningskalas för min barndomsvän!

Hejsan hoppsan!
 
Idag gick jag upp ganska tidigt för att åka till Elim och vara med på Gudstjänsten som i stort sett handlade om Samuel och nu har man fått lite mer klartext om vad som råkade ut... Man behöver denna gemenskap och vännerna just nu så jag är glad att jag åkte:) Tanken var att efteråt skulle jag till klassfotbollen men just det laget jag skulle se gick inte vidare, så var det med det:/ I alla fall följde jag med systrarna Ros till ICA för de skulle laga mat men sen åkte jag hem till mig och då var det bara 1,5 timmar kvar till Amandas överraskningskalas så jag bytte om och käkade lite och sen åkte jag:) Det var ganska många där och Amanda blev jätteglad:)
 
 
 
Vi åt lite kakor och satt och pratade i gräset, senare blev det kubb och vi tjejer vann:D Väldigt nära att killarna vann men de missade på kungen:P En underbar eftermiddag med härliga vänner:) Nyss tittade jag på en film, Imagine you and me och den var bra:) Blev lite popcorn och fotbad till det plus lite te senare också:) Många tankar i huvudet och saknade personer men sånt är livet:) Jag ska ta och lägga mig och få mig en ordentlig sömn så jag orkar med veckan som kommer men ha det gött så ses vi!
 

Kommentera här: