dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Orkester med fiolläraren!

Tjennixen!
 
I tisdags så chillade jag lite på morgonen och sen så funderade jag över om jag ska ha tjocka leggings, tunna leggnings, tights, nylon eller inget under klänningen på fredag och vilka skor så jag provade alla alternativ och tog kort så jag kan visa folk och fråga vad de tycker och strax efter det så var jag tvungen att äta och sedan åka till orkestern fast jag åkte mycket tidigare än jag brukar för att jag kände för det:P Jag visste att Karro skulle vara där så jag tänkte hålla henne sällskap och när hon kom från sin fiollektion skulle hon på toa och då tog jag med mig en gitarr och spelade för henne fast utanför toan:P Helt plötsligt när jag skriker i korridoren för att fråga Karro om det låter bra kommer min gamla SOlärare som jag inte visste jobbade där och frågar om allt är väl, vad jag gör där och om jag spelar gitarr.. Jag svarade, allt är bra, ska spela cello, nej:P Jag spelade ju gitarr men jag spelar inte gitarr? han såg lite skumt på mig och sa sen hejdå, värsta pinsamma grejen!! Roligt att man kan få sig ett gott skratt men sen hade vi orkester med bara fiolläraren:P
 
 
 
Hon körde bara tre låtar och körde samma takter på t.ex Undo typ 20 gånger så det var roligt:P Jag och Karro fick oss ett gott skratt i alla fall och sen efteråt så sa vi hejdå till varandra på parkeringen men sen kommer jag med min bil och kör precis bredvid henne när hon går med cykeln bara för att hålla sällskap eller reta henne, tolka som ni vill men jag erbjöd skjuts fast hon skulle bara gå typ 30 meter:P När jag kom hem käkade jag lite och sen åkte jag till tjejgruppen och då var vi på Göta där även killarna brukar vara men vi hade fixat kladdkaka, glass och vindruvor till oss:D Dock blev det lite mycket, orkade inte äta upp men en rolig tjejgruppskväll hade vi:) Sedan så diskade vi allt och snackade lite med killarna igen och helt plötsligt bestämmer sig jag, Ida och Becka för att titta på Hockey tillsammans?! :P Trevligt men efter kanske en halvtimme åkte vi hem men det var en rolig dag detta och sen skjutsade jag hem Becka så hon slapp gå de långa kilometerna hem:P Vi ses!
 

Kommentera här: