dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

JAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
 
I onsdags så chillade jag lite men sen ko mjag på att jag ville veta hur jag kan spela en låt på piano från Tre dagar och då satte jag mig och kollade på livesändningarna och sen satte jag mig vid pianot och tog ut noterna på gehör:D Sen är det ju bra att veta vilka ackord det är och jag tror att jag listade ut första men sen så sökte jag på google men den var i en annan tonart så jag fick transpatera hela låten och jag hoppas det blev rätt och sen började jag skriva ner allt på mina notblad men jag kom inte så långt förrän jag hamnade framför datorn istället:P Pappa kom hem ett tag så det var nog han som störde mig och sen när han åkt igen kom jag på att jag skulle få besked om Ingesund så jag rusade ut till brevlådan i bara strumpor och när jag öppnade såg jag brevet!! jag tog posten och sprang, sprang verkligen till rummet (tog alltså med mig all post på rummet):P Sen var jag helt själv där med brevet och vågade inte öppna men tur att den saknade pesonen var inne på chatten som kunde vara med i det hela och jag öppnade och vet ni vad!!!
 
 
 
JAG KOM IN PÅ INGESUNDS FOLKHÖGSKOLA I HÖST SÅ ENSEMBLE GRUND HERE I COME!!!! :D Är så himla glad så jag ville bara skutta runt i huset vilket jag inte gjorde för det fyllde ingen funktion men glad var jag:D Nu vet jag vad jag ska göra i höst och det är i ett annat län, ny skola, nya kompisar men jag kommer sakna alla här och prisma och den saknade saknade:P Tänk att jag har kommit in? Det är helt otroligt och man får gå med i en FBgrupp alla som är antagna så jag vet två till som ska börja och det var två som jag satt och käkade mat med på infodagen så jag är jätteglad:D När mamma och pappa kom hem fick de också höra och jag skrev på FB och tvitter och aaaa!!!!!! Jag kom in:D Sedan hjälpte jag mamma och möblera om i en sal i centrumhuset för hon skulle ha en föreläsning, en skum föreläsning med tanke på hur vi möblerade:P Gjorde inte så mycket mer den dagen förutom att vara glad så ha det gött!
 

Kommentera här: