dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ingen bra bränna, fågel innumhus och fem fliser i foten!

Hellojsan!

Idag skulle jag ha tränat på morgonen men min tränare frågade om vi kunde ha det imorn istället så jag var uppe ganska tidigt idag:P Satt och käka frukost ute och sen satt jag ute tills klockan fem:P Jag har suttit och läst hungerspelen och jag kände att jag fick en snygg bränna när jag gick in för att laga mat:P Jag skulle laga korv stroganoff och av någon konstig anledning råkade jag bränna riset så grytan blev helt svart efteråt... Det var bara att laga nytt ris istället men köket hann bli iordninggjort innan jag blev klar med maten:P
 
 
 
 
När jag hade insett hur ful bränna jag hade så försökte jag att göra den bättre de senare timmarna men jag lyckades inte särskilt bra med det:P Under de timmarna kom det in en fågel genom altanen så jag var tvungen att jaga ut den och det tog en stund och under tiden upptäckte jag att jag gått fem flisor på ena foten:/ Ingen bra dag men när jag drog till scouterna blev det lite bättre, träffade volleybollgänget och sedan började scouterna och då skulle min patrull lägga all nydiskad disk i de olika patrullkistorna:) Efter scouterna gick jag för att titta på de sista matcherna på volleybollen och sen cyklade jag hem igen:) Har inte gjort så mycket här hemma förutom att käka kvällsmat men ni får ha det så bra så ses vi!
 

Kommentera här: