dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Götenelördagen!

Heeeeeeeeej!

Igår var det Götenelördagen och jag var uppe tidigt för att göra min sista konsert i Stråkligan om jag inte hoppar in någon gång:P Min sista konsert skulle alltså ske på Götenelördagen, torget på scenen och det var roligt:) Vi spelade inte så jättemycket och bra gick det också fast det är svårt att höras men jag satte mitt Undo-förspel:D Så glad jag blev av att jag satte det:D Efteråt så åkte jag och Amanda hem igen för det fanns inte mycket att se;) Här hemma satt jag och sydde och jag blev äntligen klar:D Nu är alla fyra tavlorna färdiga och är insatta i sina ramar:D Sommar, höst, vinter och vår-tavlorna som jag ska sätta upp i mitt framtida hem men kanske inte Ingesund eller vi får se hur det blir:P
 
 
 
När jag var klara med dessa så ringde Amanda mig och sa att några skulle kolla på film på Göta så jag drog dit eller blev snarare hämtad:P Vi som var där var Anna, Amanda, Rebecka, Maja, Albin och jag:) Vi kollade på Les Misérables och den var bra och de sjöng i stort sett i hela filmen men det var en bra film:) Vi satt uppe till halv ett och då var vi alla trötta för alla eller de flesta hade gått upp ganska tidigt:P Jag åkte med Albin hem och han körde sin stora jordgubbsbil så det var lite roligt och sen började vi prata om cykelvägen och det slutade med att vi tog cykelvägen till min gata:P Den är inte varje dag det händer men lite roligt måste man ju ha:P Ha det gött så ses vi!
 

Kommentera här: