dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Götahäng och födelsedagsfirande!

Hejsan!
 
I lördags gjorde jag inte mycket på förmiddagen, sov till tolv och sen ringde syrran och sa att jag skulle hämta henne i Husaby om trekvart:P Jag hann enbart att käka frukost så jag tänkte att jag kunde åka i pyjamas, borstade håret och tvättade ansiktet innan så jag såg någorlunda bra ut:P Det enda jag inte tänkte på att vårrundan pågick då i Husaby-trakterna så jag åkte ju förbi hundratals människor i min vackra pyjamas:P Men jag är ju inte som andra har jag kommit på så det var en ganska rolig upplevelse:P I alla fall så blev det en lugn förmiddag/eftermiddag beroende på hur man ser det för jag käkade inte lunch förrän vid halv fyra:P Sedan började jag spela på min elcello och när syrran och hennes kille kommer hem igen efter att ha varit på ICA så säger dem att de ska ha kompisar här och femkamp så jag måste komma på grenar:P Tur att jag redan skulle till Götahänget senare:P När jag kom till Göta såg jag Linn hoppades på kryckor så jag fortsätter de 30 metrarna för att hämta henne, inte kan födelsedagsbarnet hoppa så långt och bli trött redan innan firandet börjar;)
 
 
 
Vi fick vänta ett litet tag på att alla andra skulle komma men när alla väl var där så började vi spela spel, TP blev det och då lottade vi typ lag men jag hamnade i alla fall med min Karro:D Dock så låg vi sist nästan hela tiden men det slutade med att vi kom delad tredjeplats av fyra så vi var ganska nöjda:) Vi sa till varandra att om vi nu hade otur i spel så måste vi ha tur i kärlek så vi hade funnit varandra:P Det spelet tog ett tag men efteråt käkade vi lite kladdkaka och sen drog några till gatuköket och några hem och några stannade kvar så jag köpte mig en pizza som jag käkade upp, hela förutom kanterna;) Sedan snackade vi lite och efteråt körde vi maffian några gånger men sen blev vi bara fyra kvar och det var bland annat jag och Maja och vi satt och snackade om killar bland annat så det var trevligt:) Klockan blev helt plötsligt två så då kände vi att vi skulle åka hem så det blev en sen kväll men roligt var det:) Hej svejs!
 

Kommentera här: