dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Friends With Benefits!

Hejhej!
 
Idag har jag varit tvungen att gå upp tidigt för att sedan åka till mormor och morfar och spendera förmiddagen där:) Jag fick tillfälle att sy, blev nästan klar så det var skönt:) Helt plötsligt ropar mormor på både mig och morfar och då vill hon att vi ska hjälpa henne att bära upp två resväskor och det går absolut inte att bära dem själv inte ens jag så då skulle jag och mormor bära dem ihop och det kändes krångligare men jaja:P Sen så var mormor och morfar ganska roliga idag av någon anledning, morfar säger högt att nu klockan elva så begravs "vad han nu hette och han är morfars systers sambo" och mormor bara nej, det var ju imorn för annars hade vi ju varit där:P Haha, vad jag skrattade men sen blev det lunch:) Jag åkte hem strax efter och sen när jag varit hemma ett litet tag så åkte jag till stan för att köpa lite småsaker och sen satte jag mig på E-hustorget för att vänta på Maja som jag skulle vänta och jag fick även se studielandskapet och vad arg jag blev för att det är så mycket snyggare nu:/
 
 
 
 
Jaja, i alla fall så åkte vi hem till Maja och då fick jag träffa hennes hundar som jag är livrädd för men det gick bra:) Vi satte ihop programmet för imorn på eventet och sen käkade vi lite:) Efteråt provade Maja sina klänningar så vi kunde matcha och det kommer nog bli bra, hon ska också ha klackskor så jag kommer inte känna mig ensam:D Dock så behöver jag min lånararm så jag kan gå men jag får klara mig för den kommer inte:/ Jag får väl gå sakta eller något:P Sen så åkte jag hem och då poppade jag popcorn och satte på en film, friends with benefits och den var bra:) Nu sitter jag här och har åter igen skrivit ikapp lite till:P Men sov så gott allihopa och dröm sött!
 

Kommentera här: