dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Fredag i maj 2014!

Tjennixen!

I fredags jobbade jag min allra sista dag hos pappa och det var en helt okej dag:) Den som jag vikarierar för kom på besök under fikat så nu är det fastställt att hon ska börja jobba på måndag igen:) I värsta fall får de ringa mig så kommer jag igen men förhoppningsvis ska de inte behöva ringa:) I alla fall så blev det ingen sista Arlalunch för mamma hade gjort mat här hemma och sen stod jag i duschen ett tag;) Blekskenorna fick sitta i en timme och sen fick jag vänta ut tiden tills prisma började och det är tur att några svarar på chatten så att jag kan få fördriva tiden lite med några härliga människor:) Sedan åkte jag till prisma, väldig tidig blev jag men som tur var behövde de ha en förare som kunde följa med Ida och köpa glass på ICA så det var ju tur:) Efter att jag ställt den kalla glassen på köksbänken fick jag en stor bamsekram av en "starker" och sen ställde vi oss i kön allihopa som var där och började käka glass:)
 
 
 
Då började kvällen och jag och Linn gick ganska fort till caféet sen för den stackaren går på kryckor så vi ville komma någorlunda först i kön till baguetterna och milkshaken:) Efter att vi käkat skulle vissa åka hem men jag fick mig en till bamsekram innan och sen skämtade vi om att jag snart kommer bli dödad av alla dessa kramar:P Jag gick vidare till folket i det andra rummet och snackade och sen började jag och Karro spela schack men jag förlorade dock:/Jag var ganska trött så det förklarade saken och sen var vi bara ett gäng kvar och då började vi köra den leken där man skriver och ritar:) Det var jätteroligt för då var klockan ett så alla var jättetrötta och när man är trött och ska rita saker så blir det roligt och här har ni två fina teckningar som jag målat:P Den första ska föreställa en katt och en häst med ballong i och den andra ser ni nog:P Har nog inte skrattat så mycket på länge:P Efter den leken var klockan halv två så då åkte alla hem och vilken kväll vi hade, jätterolig:D Ha det gött!
 

Kommentera här: