dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

...

Hejsan!

Idag på morgonen fick jag reda på något riktigt sorgligt, vår ungdomspastor här har tyvärr råkat ut för en trafikolycka i Nepal och kommer inte mera tillbaka:( Han har jag känt ända sedan jag började scouterna och lärde känna han mer sen jag började Prisma och Trysil:) Jag kan inte fatta än vad som har hänt och sorgligt är det, stackars hans fru och sin ettåriga dotter:( Han har satt spår i alla ungdomar på Prisma och scouterna och skapat glädje vart han än har varit:) Det är synd att det var just honom det drabbade men vi kan inte vrida klockan tillbaka, det känns bra att vi får samlas ikväll alla vi i Prisma så att ingen känner sig ensam just nu för det ska ingen behöva:) Det har varit en liten knepig dag men det är tur att jag har så fina vänner runt omkring mig:) Ha det bra så ses vi förmodligen imorn!
 

Kommentera här: