dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Eleven days!

Hejsan hoppsan!

Idag har jag varit duktig och klippt gräset:) Vår gräsklippare brukar gå av sig själv men av någon konstig anledning så gör den det fast inte på själva gräset utan bara om man lyfter upp den:P Så jag fick typ dra den hela tiden och det var jättejobbigt! Har jätteont i armarna nu men förhoppningsvis så blev jag lite brun eftersom solen sken hela de två timmarna som jag klippte:P
 
 
 
 
Efter att jag har klippt så lagade jag lite mat och sen ställde jag mig i duschen och nu sitter jag här framför TVn:) Vi får se vad som händer ikväll men Grey's kommer det bli i alla fall:D Nu har flyget gått för de som ska på språkresa så nu kommer jag inte få se människan förrän jag kommer hem från scoutlägret och det är ju jättelångt, inte förrän på söndag nästa vecka;) Vi hörs och ha det bra!
 

Kommentera här: