dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Cykla i spöregn och åska!

Gokvällen!

Igår var det måndag igen och jag blev åter igen ensam hemma på dagen:P Jag började min morgon med att göra frukost och sätta mig ute på framsidan i det soliga vädret:) Jättehärligt och sen tänkte jag att jag skulle åka inlines men när jag väl åkte runt lite på garageuppfarten kom det massa som jobbade i det soliga och jag vill inte åka där folk kan se mig så jag skippade detta:P Istället satte jag mig på altanen med mina sygrejer och där satt jag i några timmar tills jag nästan blev helt färdig men jag fick en knut som inte ville gå upp så jag orkade inte mer:P Jag gick in och lagade mat och det blev renskav i sås med pasta som var jättegott:) Senare satt jag med sygrejerna och denna gången blev jag helt klar:D Så nu har jag bara en tavla till och sen har jag alla de fyra årstiderna som jag kan hänga upp i mitt framtida hem:D Lagom tills tavlan blev färdig åkte jag till scouterna, cyklade för att det inte fanns någon bil hemma men det var ju fint väder:)
 
 
 
 
Scouterna började och jag satte min patrull till att diska så jag var nöjd:P Dock så blev det kaos inne i köket men allt blev diskat så nästa gång ska vi dela in allt i de olika patrullkistorna:) Senare blev det ett litet möte inför lägret och Gustav frågade om det gick bra att jag åkte med på onsdag så jag ska få ha läger en dag mer än alla andra förutom Gustav, Jesper och Filip:P Det kommer säkert bli roligt! Under tiden vi satt på mötet så började det regna och åska så det var en trevlig cykeltur hem:P Åskan var väl inte så rolig men regnet var roligt, jag tycker det är härligt att cykla i spöregn:P Det känns som alla negativa tankar och sånt bara faller med regnet och försvinner så jag tycker det är härligt med regn! När jag kom hem var jag dock dyngsur så det var bara att ställa sig i duschen:P Lite kvarg till nattamat och sen sov jag som en stock men vi ses!
 

Kommentera här: