dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Äckliga jordgubbsklumpar!

Hellojsan!
 
I tisdags så var jag äntligen ensam hemma igen på morgonen för syrran har åkt hem men tyvärr fans det ingen frukost om jag inte var sugen på gröt vilket jag inte var så efter en halvtimme så blev jag sur och satte mig med den andra kvargförpackningen jordgubb som har klumpar som jag inte gillar:/ Satt vid TVn och käkade och samtidigt satt jag och petade ut alla klumpar och la dem i ett glas;) Efter en roliga frukosten spelade jag lite gitarr, cello och piano samtidigt som jag blekte tänderna:) Kändes som jag hann med massa saker samtidigt, packade även inför kvällen eftersom jag och mamma skulle till Karlstad direkt efter cellon:) Hade med mig min elcello idag på orkestern och cellolektionen och det var roligt men lite annorlunda:) Ingrid provade att spela en väldigt kort stund för det var ovant för henne:P
 
 
 
I alla fall så drog jag och mamma till Karlstad och när vi kom fram till hotellets parkering så såg vi ett busslass och tänkte att "nej, nu måste vi stå i kön på incheckning osv" men när vi kom in stod det 50 kineser i lobbyn så jag och mamma började skratta lite för det var inte vad vi hade tänkt oss:P Vi fick nycklarna ganska fort och tur att vi bara bodde en trappa upp så vi slapp åka hissen och för en gång skull kände jag mig inte kort;D När vi gick ner igen för att käka så kom det ytterligare 50 kineser till så vi skulle alltså bo på samma hotell som 100 kineser den kvällen på ett svenskt hotell mitt ute i skogen:P Jag och mamma käkade en räkmacka var men den var väldigt stor så vi orkade inte allt men så kan det gå:P Sen la vi oss i sängarna och tittade på TV och tittade på Eurovision:) Mamma somnade tidigare men jag tittade klart på alla bidragen och stängde av precis innan resultatet kom, en halvtimme innan det var slut för jag orkade inte hålla ögonen öppna:P Kunde inte sova på hela den natten, tankarna bara snurrade runt i huvudet om allt möjligt så varje gång jag vände mig om så vaknade mamma så hon sov inte så mycket heller:P Vi ses!
 

Kommentera här: