dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Vi ska spela UNDO i orkestern, så glad!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Vi ska spela UNDO i orkestern och jag kan inte vara mer glad än idag:D Jag har dessutom fyra takters solo i början, jag ska spela helt själv och det är ju helt galet underbart:D Jobbade hela förmiddagen och efter lunch var jag hemma med cellon och "lirade" lite:P Så fort vi fick Undo-låten innan orkestern började jag, Karro och Sara att spela den direkt:P Vi spelade minst tre gånger innan orkester började så vi kunde den redan innan vi spelade den ihop med de andra;)
 
 
 
Jag har varit jätteglad hela dagen bara för det:P Efter orkestern åkte jag till tjejgruppen och då var vi inte så många som vi brukade men det var roligt ändå:) Denna vecka kommer bli jätterolig, i alla fall torsdag, fredag och lördag:) Har inte gjort så mycket mer, en väldigt bra dag har det varit i alla fall:) Kom på att jag "storhandlade" på ICA idag, det vanliga jobbfikat var slut:P Men vi ses imorn!
 

Kommentera här: