dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Regnigt eller snöigt?!

Hellojsan!

Idag har det varit en annorlunda arbetsdag, gjort ordning lite skåpen och rensat proteser;) Efter jobbet kom jag hem, fixade lite ny musik till mobilen och åkte iväg till stan för att köpa schampo och body scrub:) Gick lite i affärer och särskilt H&M för jag har fortfarande ett presentkort som jag helst vill bli av med:P Hittade bara ett linne som jag egentligen redan har fast inte samma färg:P Jag har säkert sex likadana linnen men i olika färger:P
 
 
 
När jag kom hem igen hände inte mycket, fick återbud från PT-tränaren och det behövdes med tanke på att jag måste träna på mina SMoK-noter:) Så istället för PT-träning blev det SMoK-träning och massvis med Undo:D Den är så rolig att spela, man blir glad bara av att titta på noterna:P Nu har jag inte gjort så mycket mer, ska duscha, äta och titta på Grey's anatomy i alla fall men imorn är det konsert igen:D Ha det gött!
 

Kommentera här: