dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Syrran fyller år, gammal och gaggig 22 år!

Hejsan!

I fredags jobbade jag inte så länge som på torsdagar och det var skönt för då var det helg:D Innan jobbet sjöng familjen för syrran som är hemma och fyller år, hela 22 år vilket innebär att snart fyller jag 20:) Efter att jag har käkat mat med pappa på stamstället åkte jag hem och duschade och gjorde ordning mig inför kvällen men innan det skulle Karro och Becka komma:D Vi övade på alla SMoK-låtar så att vi skulle kunna det innan konserten:D Efter några timmars spelande beställde vi pizza från Gatuköket, jag och Becka delade på en kebabrulle fast en annan sort för det var vitlöksås i:D Vi var nära på att koma försent till Prisma men vi hann som tur var:) På Prisma fick vi glass, fruktsallad och kaka men vi var så mätta att vi orkade nästan ingen fast vi proppade i oss allt i alla fall:P Sedan körde vi massa roliga lekar, grönsakssallad och norsk mörkekurragömma:D Jag och grannen gick tillsammans runt i mörkret och letade efter gömställen:)
 
 
 
Sedan var det lite lovsånger och sedan vandrade vi vidare till caféet där vi inte ville ha något mer men en milkshake slank ner fint:P Fast eftersom jag drog ut visdomstanden i torsdags så kunde jag inte dricka normalt men det bjuder jag på:P Sedan satte jag och Karro oss i soffan för att chilla, Sandra kom också och hon är ju gullig som somnar i mitt knä:) Sedan kom Simon och satte massa silvertejp på henne utan att hon märkte det;) Jag och Karro hade väldigt roligt, tror båda var övertrötta eller i alla fall jag och vi skickade massa snapchats till roligt folk:P Vi skickade bland annat till en som var på semester så helt plötsligt hade han minst 20 snaps från mig som han öppnade några dagar senare:P Efter att jag och Karro hade skrattat ihjäl oss så var jag tvungen att åka hem, det var ju hajk dagen efter:D Ha det gött så ses vi!
 

Kommentera här: