dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

SMoK:s rikskonferens 2014!

Morsning korsning!

Igår var det torsdag och jag jobbade inte lika länge som jag brukar vilket var väldigt skönt:D Direkt efter jobbet stack jag hem och käka en banan, gjorde ordning mig inför eftermiddagen/kvällen och åkte genast till Saras skola:) Efter att ha hämtat upp henne åkte jag till Karros skola och sedan var det dags att åka till Skara, till Beckas skola:) Vi åkte vidare till Skövde och parkerade vid Subway där vi käkade lunch, eller i alla fall jag för de andra hade nog ätit skollunch innan:P Vi käkade ganska länge men om man ska få i sig en 30 cm:are på Subway tar det sin tid:P I alla fall så ställde vi oss sedan vid kulturhuset:) Vi övade med symfoniorkestern i ca två timmar och sedan var det fikastund för jag hade med mig kladdkaka till oss Götenetjejer men sedan var det dags för den stora konserten som ska ske inför lite föräldrar men framförallt satt massa rektorer och musiklärare där och då blev man ju nervös;)
 
 
Men jag hade jätteroligt ändå, särskilt innan när vi övade för då var jag lite sprallig:P Sedan började jag nysa när det nästan var helt knäpptyst under övningen och då skulle ljudteknikern precis gå upp på scenen och greja med något och precis efter min nysning sa han prosit som säkert alla hörde:P Jag sa givetvis tack men jag började även skratta för det blev lite pinsamt:P Haha men konserten var grymt rolig, hoppas vi ska spela igen någon gång:D Det var nog den bästa dagen med cellon som jag har haft:D Nästa projekt är ju med musikskolan och Lasse Dahlberg och det börjar redan på lördag så det är snabba ryck men roligt kommer det bli, är jättetaggad redan:D Hej svejs!
 

Kommentera här: