dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

#sinnen!

Gokvällen!
 
Idag påbörjade jag min sjätte vecka, min fjärde hela vecka, på jobbet och det går väl bra:) Om jag ska vara helt ärlig är det inte så roligt men det funkar, får ju pengar fört så jag är nöjd:) Efter jobbet åkte jag snabbt hem och fixade i ordning inför scouterna:) "Min" tjejgrupp hade hand om programkvällen och den hette #sinnen:)
 
 
 
 
Det går ut på att vi hade fem stationer med de olika sinnena och på min station skulle de känna på saker och det var, strössel, diskmedelsskum, rostat bröd, kokt pasta och simglasögon:P Det var en rolig kväll och nu sitter jag här och skriver till er;) Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, borde spela cello men jag fryser jättemycket så det kanske slutar med serier och te istället:P Ha det gött och dröm sött!
 

Kommentera här: