dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Så mycket kladdkaka har jag inte bakat på en och samma gång!

Hejsan hoppsan!
 
Idag har jag sovit ganska länge och sen när det var lunch så sa helt mamma plötsligt att mormor och morfar skulle komma så det var trevligt:) Efter lunchen började jag att baka tre kladdkakor, två hade jag bakat igår:) Efter att jag bakat satt jag med tre grytor och rensade smeten:P Det är ju den som är godast;) Efter att alla fem kladdkakor har kallnat skar jag dem i bitar och la dem i burkar och tillslut hade jag 60 bitar kladdkakor som jag ska ha med mig imorn på scouterna till ett möte:)
 
 
 
Det är lägermöte och jag ska inte på det för jag ska på scouterna som är samtidigt men det roliga var att Gustav så gärna ville ha kladdkaka till detta mötet så att han kunde gotta sig rejält:P Han sa ju det på det förra mötet för en vecka sedan, de frågade om någon kunde fixa fika och då tittade Gustav på mig och var ganska nära och sa högt att "Kladdkaka vore ju gott" haha så jag kunde inte säga nej:P Det är ungefär vad jag har hunnit med idag men imorn började jobbet igen så att pengar kommer in på kontot;) Men vi ses och dröm sött inatt!
 

Kommentera här: