dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Mello i stan!

Hejhej!
 
Igår var jag ju på Melodifestivalen med Lisen, hennes syster och mamma:) Vi hade jätteroligt hela kvällen och det började med att de kom och hämtade mig och då fick Lisen en bamsekram för jag har inte träffat henne på två månader:) Sedan åkte vi till Gatuköket och käkade och hade det trevligt innan vi åkte in till stan där Melodifestivalen, andra chansen var:D Vår biljettkontrollant har bott granne med Lisen jättelänge men flyttade för några år sedan och jag satt bredvid henne på bussen hem från Trysil så det var lite roligt;) Sedan kollade vi runt lite och till slut gick vi in där man kunde gå runt i olika montrar och ta gratisgrejer som lite chips, vattenflaska och massa roliga saker:) När klockan sedan blev sju gick vi och satte oss och då började förbandet spela och sjunga gamla melodifestivallåtar:)
 
 
 
Den "kända" ljud eller ljusteknikern som alltid har varit med i alla år stod på scenen och sa när vi skulle vifta med våra ballonger, röda vimplar och sånt där som vi behövde veta innan direktsändningen startade:) Sedan var kvällen helt grym, jag hade fullt upp med att ta kort, vifta med ballongen, skrika, applådera och skratta så jag var helt slut efteråt:P Jag lyckade spela in både Linus Svenning och Martin Stenmarcks låtar:D Jag kommer definitivt heja på Linus i finalen, t.o.m ringa in och rösta tror jag så att "rätt" låt vinner:) När State of Drama presenteras så syns jag i bild så det har jag tagit kort på idag när det var repris:P Hela kvällen var jätterolig och jag är glad att Lisen kom hem för att se detta med mig:D Vilken helg jag har haft, en av de bästa ska jag säga men vi hörs sen!
 

Kommentera här: