dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Käka tacos med Prisma!

Heeeeeeeeeeeeeeeeej!

Jobbade i fredags, bara fram till lunch och när jag kom hem duschade jag och gjorde mig ordning inför kvällen:) Jag hade världens klädkris:P Brukar inte ha det men jag ville ha håret på ett speciellt sätt men det ville inte håret så jag var tvungen att tänka om helt och hållet:P Sedan skjutsade jag syrran till stan och det tog bara en halvtimme:P Ville ju hinna till Prisma så komma försent fanns inte i mina tankar:P I alla fall när vi kom dit började vi förbereda för att käka tacos och jag skar både gurka, sallad och delade ut saft:) Sedan blev det lite mingel och äta:D Satte mig vid Christoffer och Samuel, mina Trysilkompisar:) Andakt och sjunga lite innan det var dags för att gå till caféet:)
 
 
 
Men innan så gick vi iväg till baken för att ta ut pengar och under tiden vi gick dit fick jag prova Samuels longboard och precis utanför banken så snubblade jag men jag ramlade inte, dock så åkte brädan iväg så Christoffer fick springa jättefort för att hinna fånga den:P När vi kom till Göta så käkade vi efterrätt och hade det trevligt, sedan satte vi oss i soffan och snackade med härligt folk:) Jag blev jätteskrämd av Karro men sen fick jag både rygg och hårmassage av henne:) Efter en stund spelade jag och Samuel pingis men det fanns bara en boll som var jättedålig så det var inte så roligt;) Resten av kvällen chillade jag i soffan, spelade kort och hade det trevligt:) Hej svejs!
 

Kommentera här: