dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Jag blir så förbannad på henne, mitt hem och inte hennes!

Hejhej!

En hyfsat lugn dag på jobbet idag och jag hade Lisens mamma på besök som sa att hon inte har sett någon Rebecca som var så lugn och visste vad hon gjorde:) Så kan det gå när jag är tandsköterska, jag kan faktiskt vara lugn ibland:P Efter jobbet kom jag hem och tänkte spela cello men nej så syrran då, jag var tvungen att antingen inte spela alls eller flytta till mitt trånga rum och jag orkade inte med hennes skrikande nej så jag gick till rummet och spelade men jag var ganska arg så jag spelade inte så länge men det är inte okej att säga nej till att inte låta mig få spela cello! Jag ska inte behöva be "gästen" om lov, det är mitt hem och inte hennes för hon har ett eget och jag tycker att i mitt hem ska jag få spela cello utan att någon skriker NEJ och kallar det oljud för jag blir bara besviken och arg när jag har en syster som inte bryr sig om att musik är något av de bästa sakerna i mitt liv men NEJNEJ för hon ska hacka ned på mitt musikintresse och jag blir arg så nästa gång tänker jag banne mig ta striden för det är mitt hem och inte hennes!
 
 
 
Efter detta så åkte jag till orkestern och FICK spela cello och det gick bra, spelade min läxa väldigt snabbt och det var jätteroligt:D Efteråt kom jag hem och käka lite snabbt för att sedan bege mig till Becka och Amanda för tjejgruppen skulle vara där och de har precis gjort om vardagsrummet och deras soffor är helt underbara:D Man kan fälla både ryggstödet och benen så man kan sova där när som helst:P Det var mycket trevligt och här hemma har jag faktiskt sytt lite till på vintertavlan och jag är nog snart har jag gjort hälften:D Bara andra hälften och sommar kvar då:P Nu ska jag borsta tänderna och gosa ner mig i sängen så dröm sött!
 

Kommentera här: