dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Galet taggad till SMoK:s första konsert!

Hejsan!

Igår jobbade jag ju ännu en dag och när jag kom hem var jag så trött att jag somnade på skrivbordet men efter ett tag blev jag lite piggare och då sa jag till syrran att jag ville spela cello och det fick jag göra vid halv fem så det var bara att vänta:) Under den långa väntetiden sydde jag lite och jag kom faktiskt ganska långt:) Senare fick jag ju spela cello och efteråt så sa syrran att hon hörde att jag varit arg igår och frågade varför men jag sa att jag inte ville prata om det och hon frågade varför hela tiden tills jag sa att det handlar om dig men jag kan ta det nästa gång det händer så "hejdå":)
 
 
 
Nyfiken som hon var så fick hon ur mig att jag varit arg för det lät på henne som om hon förbjöd mig spela cello i tisdags för jag tolkade det så och då blev jag ledsen och den urladdningen slutade med att pappa fick gå emellan mig och syrran så det inte skulle sluta värre;) Då blev man av med den ilskan och hoppas på att få spela cello när jag vill, eller nästan när jag vill i alla fall:) Senare den dagen så tränade jag fast min tränare var tvungen att sitta i receptionen så jag skulle träna själv och det gick väl hyfsat okej:) Sen så blev det dusch, mat och Grey's anatomy tills det var läggdags så ha det gött!
 

Kommentera här: