dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

equmeniagudstjänst!

Hejhej!

Igår var det söndag och jag fick ställa klockan för att komma i tid till föreningsmötet då vi skulle bestämma vad vi skulle heta och det blev ett bra beslut:) Sedan började gudstjänsten och jag, Gustav och Malin hade hand om kollekten och vi alla blev lite nervösa för vi visste inte hur vi skulle göra först men det gick bra:) Jag höll dock på att skratta ihjäl mig men jag lyckas hålla skrattet för mig själv:) Efteråt var det hajkkaffe men jag skippade körv med bröd och åt bara ballerina för jag skulle käka med släkten:)
 
 
 
 
När jag kom hem hade mormor, morfar kommit och även syrrans kille:) Efteråt skulle syrran och hennes kille åka hem till sig i huvudstaden så då blev jag ensambarn igen:P Hoppas bara hon inte "RÅKAT" ta med sig något som är mitt för då blir jag inte glad... Den eftermiddagen satt jag bara och chillade, förberedde scouterna en hel del:) Vi ses!
 

Kommentera här: