dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tvåan och ettan!

Hejhej!
 
Idag har jag varit tvungen att gå upp tidigt pga städning hemma så jag har varit på altanen hela förmiddagen:) När jag vaknade så mådde jag nästan illa för att jag ätit för mycket igår så jag skippade frukosten:P Sen la jag mig i solstolen och vilade plus solade fast klockan var typ nio så det var inte så jättevarmt:P När städningen var klar så käkade jag lite kvarg för jag kände att jag behövde äta lite:P Solade fram till två ungefär för sen tyckte jag att jag hade solat nog innan jag skulle bli bränd:P Sen har jag varit i huset hela dagen lång och gjort ungefär inget alls:P Tittat på TV lite, käkat kiwi, poppat popcorn och bara slappat:)
 
 
 
Nyss satte jag mig och kollade igenom skolkataloger och hittade många söta och roliga människor:P Jag har även spelat en hel del tetris idag också kom jag på:P Kanske ska käka lite mer kvarg men jag har typ ingen matlust sen igår, haha men man måste ju äta:P Ha det gött så ses vi imorn eller på söndag beroende på om jag hinner skriva:) Imorn är det ju mera student, bal om man hinner det också och på fredag är det begravning och studentfirande på Göta med prismagänget och då kanske jag inte orkar skriva men vi ses i alla fall snart:) Hej svejs!
 

Kommentera här: