dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sista cellolektionen med Ingrid!

Hejhej!
 
Idag har jag varit duktig för jag har jobbat på SMUlan och har äntligen fått träffa de små barnen som faktiskt kommer ihåg mig:D De blev jätteglada och jag har saknat dem jättemycket så det var skönt att vara tillbaka:) Det hände väl inget speciellt direkt på jobbet, ganska som vanligt:P Nästan strax efteråt åkte jag till min allra sista cellolektion här på musikskolan:/ Jag var ganska tidig så jag fick spela två låtar med en som går i femman fast bara spelat en termin:) Hon är även barn till min bästa dagisfröken så det kanske hon har sagt till sin pappa nu:P I alla fall så spelade vi en hel del låtar bara jag och Ingrid, cellokonsert bland annat och sen den sista var givetvis Every breath you take:D Det var jätteroligt men sorgligt eftersom det var den sista men jag hade med mig en present till henne som tack för allt:) Hon fick ett halsband och ett armband, mamma hade köpt det för jag visste inte riktigt vad jag skulle ge men kortet gjorde jag:D
 
 
 
Efteråt käkade jag popcorn och tittade på TV men sen städade jag på mitt rum för det behövdes:P Alla grejer från lägret och kläder och massa annat låg överallt så man såg knappt golvet men det blev väldigt fint efter några timmar och vid halv tio åkte jag till Skövde tågstation:) Jag skulle hämta syrran och hennes kille för hennes killes mormor har tyvärr dött så de kommer hem för begravningen:) Tåget skulle komma 22:18 men kom typ 23:16 istället så jag fick sitta och vänta i bilen i en timme, jätteroligt! Det regnade dessutom så man blev jättesömning:P När de väl kom så var det bara att åka hem igen och lägga sig med en gång men vi ses!
 

Kommentera här: