dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Scoutlägret - The Fox 2014 dag fyra!

Hellojsan!
 
I söndags var det sista dagen på The Fox, tråkigt men sant och tänk om det blir mitt sista läger:/ Svårt att vakna på morgonen men frukost hann jag få i mig och bredde mackor som lunch sen:) Sedan var det morgonsamling, den enda som jag var med på:) Sen var det dags att riva tälten och köken men innan det packade vi våra väskor:) Det gick hyfsat fort för min del eftersom jag har packpåsar:) Först hjälpte jag Marabou med sitt kök och vi blev klara ganska fort så vi hjälpte grannköket sen och efter några timmar såg allt fint ut:) Käkade lunch och sen kollade vi på de områden så att det såg städat ut:) Avslutning och en lite Gudstjänst blev det sista och då kommer sedan det sorgliga att säga hejdå till alla men jag tror jag hittade alla till slut:)
 
 
 
Det var ett grymt roligt läger och jag är glad att Lisen var med, hon var tvungen att åka innan avslutningen och vi båda började gråta efter att vi hade sagt hejdå och kramat om varandra men jag ska åka och hälsa på henne snart:D Det var detta lägret och på hemvägen hade jag Jesper, Gustav, Linn och Sandra i bilen och de flesta somnade och såg så söta ut:) När vi kom hem igen så lastade vi ur all packning, egentligen skulle jag vara med och lasta ur alla slanor men jag orkade verkligen inte detta så jag slapp det:) Tänk att jag inte är där i höst nu, kommer bli jättekonstigt ju:/ I alla fall så kom jag hem, käkade lite och ställde mig i duschen:P Var jättetrött så jag la mig ganska tidigt men hej svejs!
 

Kommentera här: