dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Så pinsamt!

Tjennixen!

I tisdags så sov jag hyfsat länge och sen gick jag ut på altanen och la mig på solstolen:) Efter någon, några timmar så kom helt plötsligt syrran och la sig en en annan solstol, hon hade ju sovit i huvudstaden den natten så hur kunde hon vara hemma:P I alla fall så "tog" jag hennes solplats men när hon inte är hemma eller inte bor här så är det min plats så det var lite roligt att reta henne för det den dagen:P I alla fall så kom mormor och morfar en stund för att låna datorn mitt i allt solande och sen kom även mamma hem så det var full rulle när jag inte hade tänkt eller trott det:P Sen när klockan blev eftermiddag hade mamma lyckats tvinga mig och jag hade lyckats tvinga syrran till att vi skulle till ICA så jag och syrran var alltså och veckohandlade på ICA tillsammans till familjen;) Det gick väl inte så bra som det brukar när mamma är med men det gick bra, allt låg huller om buller i påsarna och betalningen var ju också lite rolig:P
 
 
 
 
Vi scannade allt och sen när vi skulle betala gick det inte utan vi var tvungen att gå till avstämningen så syrran fick packa upp allt igen och jag betalade med mammas kort och slår nästan fel kod och jag fick packa in allt i påsarna igen:P Sen så trodde jag att syrran tog hand om betalningen för hon stod där borta men då går hon till mig och tar inte med sig vagnen så den står i vägen sen när jag går tillbaka för att betala:P Det gick bra men lite roligt var det allt:P När vi kom hem så fick mamma packa upp allt och ställa in i kylen för vem vet vart allt ska stå:P Jag åkte sedan och spelade volleyboll, dock det pinsammaste jag nästan varit med om så jag, Maja och Gabriella gick till ICA istället:) Vi köpte kladdkaka, lite godis och dricka som vi åt och sedan lekte vi lite i lekparken ett tag och till slut ringde stackars Linn som spelade volleyboll och undrade vart vi var efter en timme... När vi kom igen så spelade vi en sista match och sen åkte vi hem, Maja och jag gick hem och snackade om allt möjligt:D Vid tio ungefär så började det småregna lite så vi båda åkte hem:) Ha det gött!
 

Kommentera här: