dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Mina små scouter har blivit stora nog att konfirmeras!

Hellojsan!

Idag har det varit en lång dag för min del:) Jag gick upp 06:30 för att duscha, käka frukost och packa och sen åkte jag till Elim:) Där träffade jag bandet och konfirmanderna och bandet övade och då var jag med på en låt:) Hade med min elcello så det fick bli första gången den är med på en konsert/uppspelning och sista gången i Götene innan jag flyttar:/ Ska man vara glad eller ledsen åt detta men eftersom måna sa till mig efteråt att det var bra och tyckte att elcellon var jättecool så kunde jag inte vara annat än glad och nöjd:) Jag spelade alltså under konfirmationen och konfirmanderna var alltså 99:orna:) Hälften av dessa underbara ungdomar har jag fått chansen att lära känna väldigt väl eftersom jag varit scoutledare över dem i fem år och de var mina första scouter som jag skickade upp från nying till scouterna, de var med mig under mitt första scoutläger så de är speciella och det var nästan så jag var så stolt över dem så att jag nästan fällde en tår:) Tänk att nu har de blivit stora, jag fick äran att se detta längst fram också och få vara en del av deras dag genom att jag spelade för dem:)
 
 
 
Efteråt var både jag och Ida inbjuden till Karros så vi fick käka där och vara ett trevligt sällskap till resten av den "riktiga" släkten fast vi båda är ju ledare för Karro så det borde inte vara så fel ändå:P Det var jätteroligt att vara där och dela Karros dag så jag är nöjd men sen var både jag och Ida tvungen att gå mitt i presentöppningen:P Syrran skulle ha bilen för den ska upp till Stockholm över måndagen:P Då chillade jag lite hemma, spelade lite piano och sen cyklade jag till Göta och spelade volleyboll:) Vi var inte så många men vi fick chansen att träna så att vi skulle bli bättre och nu vågar jag lite mer så jag är nöjd:) Sen åkte vi till ICA och jag hittade en bra studentpresent till Evelina min barndomskompis så nu är jag nöjd men jag måste köpa hänga på-saker till folk också:) Sen har jag bara chillat nu det senaste men en bra dag och händelserik men jag kan inte vara mer nöjd;) Vi ses!
 

Kommentera här: