dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Lite nervös börjar jag bli!

Gokvällen!

Idag har jag tagit det lugnt, haft huset för mig själv nästan hela dagen fram tills att syrrans kille ringde mig och bad mig hämta han och syrran i stan:P Vid lunch gjorde jag det och syrran "mådde dåligt" så kan det gå:P I alla fall så kom Becka och Amanda senare och vi övade på låten som ska framföras imorn:D Sedan skjutsade jag dem till mission och då drog jag till ICA eller så var det innan dem kom men det kommer jag inte ihåg:P I alla fall så blev jag sugen på att sjunga singstar så det gjorde jag och jag hamnade först på listorna på några låtar så det var ju tur nu när jag ska gå på Ingesund:D Sen har jag spelat trummor och piano och bara tagit det lugnt:) En kvart innan ICA stängde var jag där igen för att köpa batterier till elcellon eftersom det är konsert imorn så det kändes bra att ha nya batterier då:P
 
 
 
Nu har jag bara snurrat runt i huset, har inte gjort något men mina tankar är förvirrande och jag orkar egentligen inte tänka heller men har man inget att göra så har man inte och då snurrar tankarna och nu borde jag bara gå och lägga mig för jag ska vara i kyrkan klockan åtta imorn:) Jag ska spela på konfirmationen och det är 99:ornas tur idag och det känns ganska bra att få vara med för det är "mina" scouter som är konfirmanderna, de äldsta i patrullen Marabou:) Undra vilka det är som jag känner som sitter i publiken? Kanske många, nu börjar jag bli lite nervös:) Hihi men det ska nog gå bra, ha det gött!
 

Kommentera här: