dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Konditionen förbättras allt eftersom!

Gokvällen!
 
Idag har jag gått till jobbet även denna dag men först skjutsade jag syrran till solariet men sen var det full rulle fram till ett:) Jag åkte hem och grejade lite, klippte och klistrade några noter som behövs på söndag för då ska jag vara med Prismabandet och spela en låt:) Sen var det dags att gå till PT-träningen och jag var tydligen på hugget, det kanske var lägret som gjorde det eftersom jag fick träningsvärk efteråt:P
 
 
 
När vi körde kondition så brukar vi köra intervaller,tre på nivå 10, två på nivå 8 och en på nivå 7 men idag blev det fyra på nivå 10 och två på nivå 8:P Jag har alltså förbättras lite eller så var det bara idag:P Efter träningen fick ajg ett telefonsamtal om att jag ska jobba imorn också och sen har Becka ringt två gånger angående söndag och Island Survival Challange som jag ska anmäla mig till:D Det har inte hänt så mycket mer men ha det gött!
 

Kommentera här: