dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Förr eller senare exploderar jag!

Heeeeeeeeej!

Idag var jag uppe tidigt för att åka till mormor och morfar:) Där satt jag och läste tidningen med morfar en stund och sedan löste jag sudoku för det var tråkigt att läsa tidningen;) Sedan var det lite förrätt med mormor och efter det så löste vi korsord ihop och vi klarade det:) Sedan var det dags för mat och efter nästan fyra timmar åkte jag därifrån med ett leende på läpparna:) Man vet aldrig hur länge man har dem i livet så det gäller att passa på för det gjorde jag inte så mycket med farmor och farfar och det ångrar jag lite nu i efterhand:/ I alla fall hade jag det jättebra hos mormor och morfar och tydligen tyckte de om när jag kom så det var väl bra:) Sedan var jag hemma och då duschade jag nästan med en gång och gjorde ordning mig inför kvällens bio:) Innan jag åkte hann jag spela på fyra instrument, elcellon, ukulele, pianot och elgitarren:D Tänk att man bara kan spela utan att tröttna, jag spelar tills jag får ont, typ i fingrarna av att jag har tryckt på strängarna för länge eller i armen för att jag har hållit upp den för länge:P Det gör ju inte ontont utan bara ont och jag känner att jag inte vill att mina fingrar ska få massor med blåsor för då kan jag inte spela på några dagar och så ska det ju inte vara:P
 
 
 
Sen åkte jag och hämtade Julia, Linn, Ida och Albin och vi åkte till Skövde och bion:) Jag parkerade i ett parkeringshus för första gången i hela mitt liv:D Spännande och Albin betalade parkeringsbiljetten som bensinpengar fast de andra hjälpte också till så man kan säga att alla betalade min biljett men han började och jag blev lite chockad först för jag är så van att den som kör betalar:P I alla fall så hämtade vi ut våra biljetter och sen käkade vi pizza:) Lagom innan bion började så var vi klara och då köpte jag och Linn snacks och popcorn medan de andra gick till någon affär och köpte godis:) Filmen var jättebra, lite sorglig men jättebra:D En bra dag har jag haft och imorn öppnar Chill'is så då kan börja hänga där och tjöta lite när det är tråkigt:P Ha det gött!
 

Kommentarer:

1. Maxamed :
Jag ville också kolla på den. E den så bra som alla säger???
Svar: Jag tycker att den är så bra som alla säger :)
Rebecca Jonsson

Kommentera här: