dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Vad är en tjejkväll?!

Hejsan hoppsan!
 
I måndags så sov jag återigen i Majs källare i bäddsoffan men bara med två andra istället för tre så det blev inte lika trångt eller varmt denna natten:P När Albin skulle upp och jobba kom hundarna upp i sängen och ville leka med mig men jag fick ner dem sen och hoppas jag inte väckte någon annan:P Så det var bara jag, Maja, Becka och Philip kvar och efter några fler timmars sömn käkade vi frukost och sen åkte Maja iväg för hon skulle åka med Ida till Skara:) Vi andra var kvar ett tag och städade lite så att Maja skulle bli glad och sen åkte vi hem:) Hemma så tog jag en kall dusch, har inte tvättat håret i en dusch på tre eller fyra tvättar:P Sen chillade jag lite, käkade lunch och bara slappade:)
 
 
 
Vid fem hämtade jag upp Amanda och vi åkte till Idas sommarstuga, granne med mig typ:) Där badade vi, käkade kvällsmat och snackade tjejsnack:) Vi skrev lappar som vi sedan skulle svara nej/ja på och om man ville förklara varför man svarade som man svarade så fick man det:) En diskussion var även hur killar tror att en tjejkväll ser ut:) Sen så somnade de små (Becka och Maja) så satt vi "äldre" och fortsatte att snacka tills vi också blev trötta och då gick vi tre och bäddade sängarna:) Maja och Becka behövde bara ta sig från soffan/golvet till sängarna:) Sen snackade vi ett tag till i sängarna och vips blev klockan två och då sov vi:) Hej svejs!
 

Kommentera här: