dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Straffar igen!

Tjennixen!
 
Idag har jag åkt med till stugan och målat klart huset, efter fyra timmar så var det mat och sen åkte jag hem igen:) Chillade lite, satte mig med bloggdesignen och fick ytterligare en sak att funka så nu är jag nära slutet:) Sen åkte jag till Elin för att titta på VM med ett härligt gäng, käka glass med frukt också:) Magda var där också och vi var ute och gick med hennes hund och pratade lite, det är alltid roligt att träffa gamla klasskompisar:)
 
 
 
 
Efter matchen så cyklade jag hem igen och nu sitter jag här och har precis skrivit av mig lite:) Det blir spännande att se Argentina-Tyskland på söndag, brukar inte följa VM så jättemycket men i år är det faktiskt spännande:) Mycket straffar har det blivit tycker jag men vad vet jag:P Ha det gött!
 

Kommentera här: