dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Spela TV-spel, buzz!

Tjennixen!

I fredags tog jag det ganska lugnt på förmiddagen men på eftermiddagen åkte jag först till Ros och där spelade vi TV-spel:P Det var längesen men roligt:D Vi spelade juniorbuzz:D Sedan började vi prata om Liseberg och Helix och tydligen ska jag åka den men jag har paxat att sitta bredvid den starkaste som hänger med då för annars åker jag inte den:P Jag är sån som inte åker läskiga grejer om jag inte sitter bredvid någon så att jag känner mig trygg:P I alla fall så åkte vi sedan till prisma och då köpte vi varsin piggelin medan vi tittade på VM:) I halvlek blev det en halv baguette, när matchen var slut var det dags för andakt:) Efteråt gick vi in igen till caféet och köpte oss ytterligare en halv baguette och det blev även en kladdkaka med glass och te till efterrätt:D Nu har jag smakat på alla glassorter på Chill'is så nästa vecka kan jag äta de som är goda igen:P Under tiden vi tittade på den sista VM-matchen för den dagen så var Gabriella snäll och grejade med mitt hår:) Det var jättelängesedan någon gjorde det, tänk att det kan vara så skönt:P
 
 
 
Under tiden som matchen höll på så skadade sig Sandras kille så att han fick åka till sjukhuset, hoppas det går bra men jag kan tänka mig att Sandra var orolig:/ Vi var snälla och lämnade jacka och moppehjälmar som vi la vid trappen eftersom klockan var halv två på natten så troligtvis låg de och sov... Men innan vi åkte dit så hade Becka tappat sina glasögon, eller tappat och tappat men vi letade och letade och efter en halvtimme så kom hon på att de låg i kyrkbänken för hon tog av sig dem under andakten:) Sedan så skulle Amanda cykla hem och det är ju lite läskigt ibland på natten så jag var snäll och åkte med nedvevade rutor precis bredvid henne hela vägen hem:) När jag hade lämnat av Ros så åkte jag hem till mig igen och somnade ganska fort:P Ha det gött!
 

Kommentera här: