dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sova över hos Maja!

Hejhej!
 
I lördags vaknade jag upp i min egna säng och vakna ganska tidigt:) Städade lite i huset och chillade tills mamma och pappa kom hem:) Sen så åkte jag iväg för att spela volleyboll och efter några matcher åkte jag, Albin, Maja och Samuel iväg till Böja och badade:) Det var lagom varmt och alla förutom Samuel simmade ut så att man kunde se stugan, det var en bit men trevligt var det! Sen åkte vi hem igen och mötte Philip och vi åkte vidare för att lyssnade på familjen Ros igen som spelade:)
 
 
 
De var jättebra och sen åkte vi hem till Maja igen:) Samuel var tvungen att åka hem men vi andra började göra varma mackor:) Mitt uppe i allt så var jag och hämtade Rosarna och min pyjamas och täcke för vi skulle sova hos Maja:D Sen käkade vi allihopa, pratade och gick ner i källaren för att göra ordning inför kvällen:) Vi var ute och gick med Majas hundar innan vi somnade men ha det gött!
 

Kommentera här: