dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Simma istället för att gå!

Hejsan hoppsan!

I onsdags följde jag med mamma till stugan och målade i fem timmar, eller jag gjorde lite annat också men mest måla:) Sen åkte jag hem och chattade med typ fyra pers under en timme så min mobil laddade ur:P Det slutade med att jag, Linn, Maja, Becka och Karro åkte och badade och där var även Lisen, Gustav och Jesper:) När vi tjejer kom fram så sa någon helt random att vi skulle simma till Lisen, Gustav och Jesper för det var typ en kilometer till dem som man skulle gå och sen så gjorde vi det faktiskt:P Jag, Maja och Linn simmade typ en kilometer i Vänern, det blev ganska varmt efter ett tag men eftersom jag hade målat och hållit upp händerna hela dagen så började det komma mjölksyra efter halva:P Haha men roligt var det i alla fall:D
 
 
 
Sen så käkade vi lite bullar och hade det trevligt, de andra grillade lite:) Sen hoppade vi i vattnet igen, alla utom Becka och de som grillade:) Det var bara Karro som inte hade varit i innan men roligt var det och både jag och Maja tog en snabbdusch med schampo och balsam:P Sen satt vi och snackade ett tag tills vi frös och då åkte vi hem:P Senare så blev det film hos mig, the Lucky one och popcorn:) Jag och Karro eldade nere i källaren också för vi frös;) En mycket bra dag blev det och jag hittade en fin tavla i sommarstugan också:P Hej svejs!
 

Kommentera här: