dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Peter Pan och Monsters University!

Tjennixen!
 
I måndags sov vi i alla fall sju timmar i tältet fast jag vaknade när Albin skulle åka till jobbet vid fyra så jag var tvungen att somna om men sen kom han även efter jobbet och precis bredvid mig så stod två liter jordgubbar som vi andra fick dela på:D Det är inte varje dag man öppnar ögonen och man ser jordgubbar som man vet att man får äta:P Sen var vi bara tjejer kvar i tältet vid elva och då gick vi in och käkade frukost:) Efter frukosten tittade vi på Peter Pan och allt extramaterial innan jag var tvungen att åka hem för att käka:)
 
 
 
En riktigt bra helg har jag haft och måndag:D Hemma har jag chillat, duschat och käkat mat:) Nyss tittade jag på Monsters University för jag ville se den andra filmen också:P Käkade popcorn till det också för det var väldigt längesedan:P Nu är jag lite trött men nyduschad och nya lakan så kan jag ju inte sova så mycket bättre:D Ha det gött så ses vi igen!
 

Kommentera här: