dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Monsters Inc!

Hejsan!
 
I söndags så var vi några som inte sov så jättemycket men vi gick in vid elva tolv och käkade frukost:) Sen satt vi och spelade buzz, och jag och Maja var i samma lag och vi låg etta fram tills det sista för då vann Karro och Becka mot oss:P Börjar bli en vana att inte vinna längre, jag brukar ju det tycker jag:P Har kanske börjat få otur i spel, vem vet;) I alla fall så hade vi roligt och sen började vi titta på Monsters Inc:D Den var jättebra och innan jag var tvungen att åka hem hann jag med en fika med det goa gänget so tältade:) Sen fick jag med mig Maja och Albin och jag åkte hem, bytte om snabbt och vidare med familjen till mormor och morfar:) Träffade kusinen, morbror och moster:) Där käkade vi mat, dock så var jag redan mätt men jag lyckades att trycka i mig trerätters:)
 
 
 
 
Sen så visade jag kort på släkten för Viktor, han kom upp med en gitarr som jag stämde på gehör:) Sen spelade vi lite ihop men det tyckte han inte så roligt för det är lite svårt för en femåring:P Men vi spelade flipperspel istället och sen tennis ute på grusplan:) Han sa till mig att han också skulle börja på Ingesund och spela trummor, så gullig:D Sen åkte jag hem och bytte om igen för att åka först till Anders och skriva på en grej för scouterna och sen tanka bilen innan jag landade i Ros soffor igen:P Där tittade vi på den sista VM-matchen för i år och det var inte så jättespännande förrän i slutet men man ville ju nästan ha straffar bara för spänningens skull men Tyskland gjorde ett bra jobb så framförallt min kusin och farbror i grannbyn blev glada:P Sen gick vi till tältet och somnade nästan direkt för vi var alla ganska trötta:P Somnade nog vid två i alla fall så det är ju bra:) Vi ses!
 

Kommentera här: