dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Liseberg med underbara vänner!

Heeeeeeeeeeeej!

Igår var jag på Liseberg med underbara vänner, Rosarna, Felicia, Maja, Philip och Albin:D Vi åkte vid halv nio och sen var vi inne på Liseberg tio i elva så det passade ju bra:) Det första vi åkte var Helix och jag har nog inte varit så nervös på länge men det gick:P Blundade såklart hela vägen och höll typ andan:P Under dagen provade jag massa nya saker, Atmosfear, Uppskjutet och Uppsvinget:D Var väldigt nervös då också och under Atmosfear när vi åkte upp sjöng jag för att inte tänka på hur högt jag var:P När vi åkte Uppsvinget så blundade jag också men jag skrek istället så alla mina vänner skrattade för det lät tydligen ganska roligt:P VI åkte den två gånger, Atmosfear också och Helix tre gånger:P Skrek under Helix de sista gångerna så alla skrattade bara;)
 
 
 
 
Sen så åkte vi allt annat också, till och med Hissningen som är en barnattraktion:P Den var nog värst, en liten tjej som jag satt bredvid fick typ lugna ner mig:P Sen hade vi lite vattenkrig ibland och massa skojigt:D Jag vann stjärnvinst också, daim:D Jag åkte till ICA igår och i kassan så tittade jag i en tidning för att se vilket som var mitt turnummer bara för skoj skull och det verkade ju funka, i alla fall en gång:P Det var första gången jag vann något i ett hjul så jag blev jättejätteglad och hoppade och studsade:D En grym dag var det och jag kan inte fatta att jag vågade åka allt men tydligen gjorde jag det men som sagt en grym dag! Ha det gött!
 

Kommentera här: