dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Jag vann, förlorade inte som jag brukar!

Gokvällen!
 
Idag vakande jag till regn så det blev inget målande idag utan slappa vid soffan hela förmiddagen med en filt:) Sen så käkade jag mat och direkt efteråt åkte jag till Ros och hämtade dem och Julia för att sedan åka vidare till Chill'is och käka efterrätt:) Nu har jag nästan smakat på alla glassmaker förutom polka med det vet jag inte om jag vill för jag är inte så förtjust i polka:) I alla fall så spelade vi såklart 7 wonders igen och första gången förlorade jag med sen så vann jag:D
 
 
 
Det var jag, Karro och Amanda som spelade sista matchen och det gick tydligen bra för mig då:D Sen åkte vi hem igen och då har jag suttit framför datorn i stort sett hela kvällen och inte gjort så mycket:P Det har varit trökigt väder så man blir trött av det och känner inte för att göra särskilt mycket men imorn tror jag det ska bli hyfsat så då får man hoppas på att tröttheten försvinner:P Jaja, nu ska jag nog sova lite så jag orkar morgondagen men ha det gött!
 

Kommentera här: