dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Harry Potter-maraton under veckan som kommer!

Hejhej!
 
I söndags vaknade jag runt nio, sov ca fyra timmar för det blev smockvarmt inne i tältet så vi flydde till TVn och käkade frukost:) Sen såg vi någon film men jag kommer inte ihåg vilken:P Trassel såg vi kom jag på nu men den har jag ju sett förut på bio:P Sen var det bara jag kvar för de andra behövde komma hem men jag hjälpte till och ta ner tältet och sen spelade jag och Karro buzz och Becka kom ner en liten stund också men vid halv två åkte jag hem för att käka mat med mamma och pappa som jag typ inte träffas en länge för jag inte velat eller orkat:P De har varit i stugan och jag hemma för jag har varit med de andra:P
 
 
 
I alla fall så åkte jag hem och käkade, duschade och tittade på How i met your mother och hade bara fem avsnitt kvar tills jag åkte till Karro:) Där tittade vi på Harry Potter och kom på att vi skulle ha ett maraton den veckan som kommer för det är bara vi två som inte gör något:P Sen satt vi och spelade kort och tittade på hälften av I, robot:) Åkte hem vid tolv och tittade på ett avsnitt av How i met... och sedan somnade jag:P Hej svejs!
 

Kommentera här: